10 februari - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Rosan Hoeven - WaarBenJij.nu 10 februari - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Rosan Hoeven - WaarBenJij.nu

10 februari

Door: Rosan

Blijf op de hoogte en volg Rosan

17 Februari 2018 | Zuid-Afrika, Genadendal

Zaterdag 10 februari:

Om 1.00 landde we op Istanbul. Toen we geland waren gingen we meteen door boarden naar de volgende vlucht, want we hadden nog steeds vertraging gehad met de vlucht maar we hadden nog wel genoeg overstap tijd. Ook in dat vliegtuig zat ik naast Lianne en hadden we weer van die zelfde beeldschermpjes. Tijdens deze vlucht heb ik 6 uur geslapen ik was zo moe, Daardoor duurde de vlucht ook wel minder lang. Om 5.00 kwamen ze langs met avond eten maar dat wilde ik niet. We hadden in dat in dat andere vliegtuig al op en ik heb daar om 5 uur niet bepaald zin in. Het ontbijt was echt niet lekker wat we kregen daar werd iedereen ook echt heel misselijk van ik ook. Ik heb toen gewoon mijn eigen brood gegeten. Om 13.00 kwamen we aan op Cape Town. Deze vlucht duurde 11 uur. Het was een minder fijne vlucht. De eerst 2,5 uur en de laatste 1,5 uur hebben we heel veel turbulentie gehad en toen werd iedereen heel erg misselijk. De landing was ook niet zo heel fijn, maarja we zijn veilig geland. Eenmaal aangekomen gingen we door de douane en daarna gingen we onze koffer pakken. De Zuid-Afrikaanse buddies stonden on op te wachten op het vliegveld dat was echt suoer leuk. Wij gingen met hun mee met de school bus naar Genadendal. De dochenten gingen de busjes halen en boodschappen doen. Iedereen was heel erg moe van de vlucht ik persoonlijk vond het een beetje te veel om met de buddies in de bus te gaan hun waren allemaal zo ontzettend druk, daar had ik op dat moment niet zoveel behoefte aan. Toen we bij ons verblijf kwamen moesten de meisjes 3 kamers verdelen dat was best nog een gedoe. Ik lag met Pam, Lieke, Anouk, Kaila en Myrthe op een kamer. Dat was wel echt een gezellig groepje. Deze avond hadden we gelukkig wel gewoon weer echt lekker eten we aten nu ook pasta, maar dat was gewoon lekker. We hebben met de hele groep alles voor het eten gesneden, gekookt en later ook alles weer afgewassen. Na het eten en voor het eten hebben we met z'n alle gezellig kaartspellen gespeeld. Ook ben ik voor het eten nog met een groep naar de omgeving gaan kijken en zijn we een berg opgeklommen. Niet helemaal naar de top maar wel echt cer de berg op toen hadden we zo'n mooi uitzicht! Daarna gingen we allemaal lekker in bed liggen want iedereen was helemaal kappot en de volgende dag zou onze reis in Zuid-Afrika echt beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosan

Op dit profiel kun je lezen over mijn reis naar Zuid-Afrika!

Actief sinds 09 Sept. 2017
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 5767

Voorgaande reizen:

09 Februari 2018 - 24 Februari 2018

Naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: