Voorstellen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Rosan Hoeven - WaarBenJij.nu Voorstellen - Reisverslag uit Bemmel, Nederland van Rosan Hoeven - WaarBenJij.nu

Voorstellen

Door: Rosan van der Hoeven

Blijf op de hoogte en volg Rosan

10 Januari 2018 | Nederland, Bemmel

Hallo!

Ik ben Rosan van der Hoeven, 16 jaar oud en woon in Bemmel. Ik zit in het 4e leerjaar, dus mijn examenjaar van het Vmbo-t op obc Bemmel. Ik ben dit jaar 1 van de 28 leerlingen die haar Zuid-Africa gaat, hier heb ik heel veel zin in!

Ik zit op hockey, dit jaar zit ik in mijn zesde seizoen, heb een erg gezellig team! In het veld ben ik een verdediger. Ik heb drie jaar piano lessen gehad, maar daar ben ik dit jaar mee gestopt. In mijn vrije tijd spreek ik graag gezellig met vriendinnen af en luister ik graag naar muziek.

Ik kijk erg uit naar de reis naar Zuid-Afrika! Ik ben benieuwd naar de cultuur daar, hoe de mensen leven, hoe kinderen daar naar school gaan en hoe de scholen er daar uit zien, wat mijn leeftijds genoten in hun vrije tijd doen en wat nou grote verschillen zijn tussen Nederland en Zuid-Afrika!

Liefs

  • 14 Januari 2018 - 12:38

    Oma Van Tim:

    Hallo Rosan, wij hoorden van jouw reis naar Zuid-Afrika. Wat fantastisch en wat een ervaring zal dat zijn. Wij hopen dat het een geweldige reis gaat worden met jouw klasgenoten.
    Wij willen jou graag volgen op jouw reis.

    Groetjes
    Opa en oma koppenrade

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rosan

Op dit profiel kun je lezen over mijn reis naar Zuid-Afrika!

Actief sinds 09 Sept. 2017
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 5772

Voorgaande reizen:

09 Februari 2018 - 24 Februari 2018

Naar Zuid-Afrika

Landen bezocht: